torsdag 18 augusti 2011

Bara för att jag kan...

Japp, förut idag när jag skulle göra inlägg funkade det ju inte alls... Men nu så! Maken sussar bredvid mig i soffan och barnen ligger i sina sängar. Då kan jag ju lika gärna fortsätta sitta vid datorn?! ;-)
Jag kom på att jag har lite ovisade layouter. Den första gjorde jag någon gång i våras, vet inte varför jag har glömt bort att blogga den, men här är den iallafall! Handlar om när lillprinsen hade vattkoppor i vintras. Då var han lite ynklig! Utom när den intet ont anande mamman gav honom Tavegyl... Andra barn (och vuxna) brukar bli trötta av det, men Ville blev tok-pigg! Han stod och dansade i soffan till "Lazy town" en kväll vid 23-hugget... När jag insåg sambandet fick han inget mer Tavegyl kan jag säga!


Prickig korv som håller om sin nalle! <3 Blommorna är egenhändigt gjorda av silkespapper och washitejp.
Nästa LO gjorde jag till Skrotboken som hade tema "det goda livet", hoppa gärna dit och kolla de andras snygga tolkningar också!! Min LO handlar om mitt LCHF-ande och lyckan av att få mumsa i sig lite mörk choklad ibland... :-)


Lite mörkare än jag brukar scrappa, men det är ju också trevligt ibland... Älskar de där Bo Bunny pappren, de är ju sååå snygga!
Nähää, nu kanske jag skulle gå och scrappa lite istället för att sitta och häcka här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)