fredag 19 augusti 2011

SMAJ v.25

Eftersom jag har bestämt mig för att jobba ifatt mina SMAJ:ar tänkte jag börja dagen med att visa nr 25 som faktiskt har varit klar en längre tid, men jag har inte kommit mig för att blogga den. Här kommer den nu, utan krusiduller... ;-)


Jag lovar att det ser lite "vattnigare" ut i verkligheten! ;-) Jag gillar havet! Är mer eller mindre uppvuxen i en segelbåt, var inte många veckor första gången jag seglade... Minns det som underbara somrar, när man fick vara ute i skärgården nästan hela tiden! Bada jämt, utforska nya små öar och spännande platser. Dessutom var vi ofta i sällskap med andra båtar, så jag hade oftast någon att leka med! Perfekt!! Som jag minns det var det alltid fint väder också, men det stämmer kanske inte... Haha! Nåja, härligt var det iallafall. Och man sover ju så gudomligt skönt på en båt. Det där rofyllda kluckandet och småknirkandet från tamparna... Underbart! För att inte tala om när det regnar och smattrar sådär hemtrevligt. Hörs det att jag trivdes? Längtar tillbaka lite nu faktiskt!

Men nu ska jag gå och göra färdigt min SMAJ som legat på tork under natten! Och så ska jag ju fota den och en till.. Vänta er fler inlägg under dagen mao! :-)

1 kommentar:

  1. Så läcker!!! Den här gillade jag verkligen (dom andra är jättefina dom med)

    Ha det bra!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)