söndag 21 augusti 2011

SMAJ v.27

Efter en ganska behaglig jobbhelg har jag hunnit klippa halva gräsmattan, (resten fick mannen ta), lekt med sonen och laga mat. Nu är barnen äntligen nerbäddade i sina sängar och jag fick tid att fota min sista SMAJ. Jag är grymt nöjd med den här, trots att den är så väldigt sparsmakad (eller kanske just därför?!).
Ordet är sand och jag funderade på vad jag skulle göra av detta... Men så fick jag en idé och så här blev resultatet:


Är det inte sandigt så säg?! Jag klädde kortet med kraftpapper, sedan mistade jag lite guld och brun mist. När det torkat öste jag på ett lagom lager med spraylim som jag sedan strödde clear embossingpulver över. Fiffigt va?! ;-) Wellpappen som jag satte stickersarna på fick bada i glossy accents och jag tycker att det blev väldigt mycket vattenkänsla över det hela! Som sagt, jag är grymt nöjd med det här!!

En liten närbild:

'
Imorrn är det måndag igen och nytt ord! Ska försöka att inte halka efter igen, det blir så jobbigt... :-)

Det är också ledig dag imorrn, det ser jag fram emot! Upp tidigt och skjutsa Stella till skolan. Känns lite konstigt och ovant. Får se om lillebror följer med mig hem eller om han vägrar! :-)

1 kommentar:

  1. Hur snyggt som helst! Det är verkligen sandkänsla över det! Jag är sugen på att kopiera rakt av... ;)
    Kram, Linda

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)