tisdag 23 augusti 2011

SMAJ v.34

Idag har jag gjort en nystart! Jag har nämligen gått första dagen på mitt nya jobb! Det känns mycket, men bra! Det snurrar i huvudet av allt man ska komma ihåg... Men det känns som ett trevligt ställe där alla är snälla och trevliga och det gillar jag mycket!
Igår hann jag göra veckans SMAJ-bidrag och ordet var just nystart! Jag har ju även gjort en liten nystart i mitt liv som bloggare med den här nya bloggen! :-) Två saker alltså!

Jag har använt många remsor av washitejp, vissa veckade jag, andra inte... Duttade olika färger av pearlmaker runt kanten, blev lite godiskänsla över hela kortet tycker jag. Färgglatt som aldrig förr! ;-)

Nu tänker jag sätta mig och scrappa en liten stund innan det är dags att krascha i sängen!

2 kommentarer:

  1. Oh la la vilket härligt kort du gjort! Så snyggt det blev med alla washitejp! Måste helt klart leta reda på de 2 jag har.... hmmm.... får nog skrivas upp på önskelistan tror jag bestämt :-)

    SvaraRadera
  2. Kul med nytt jobb! Jag började ett nytt jobb igår. Vet inte riktigt hur det känns än, vi får väl se.
    Så duktig du har varit med alla SMAJ-korten! Jag har gaaanska många veckor att göra ikapp... Supersnygga är de allihop också!
    Kramar, Linda

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)