fredag 16 september 2011

Minnen

I veckan var det ett inlägg på Skrotboken som uppmärksammade Skogens dag som ska komma under hösten. I och med detta skulle vi skapa alster med pappersmemorabilia och tema sommarminnen. Jag gjorde en LO om våra numera årliga resor till Göteborg (och främst Liseberg såklart). När vi förflyttar oss på stan har vi insett att det är ganska smidigt att åka med Lisebergslinjen! Man hoppar på och betalar till en konduktör. Väldigt smidigt istället för att krångla med kort och pipande apparater som man inte förstår... ;-) Jobbigt att vara lantis i storstan... ;-P Hur som helst hade jag sparat några av de fina biljetter man får när man betalar. Dessa fick följa med tillsammans med ett (inte jättebra) foto på fina spårvagnen!


Som vanligt har jag knasat loss med Gesso! Måste se till att beställa hem en stor burk nästa gång... Rasande åtgång liksom... :-)


Jag tycker att biljetterna är superfina!! Det röda pappret med scallopkant är ett ark från ett journalingblock. Har insett att jag oftast (om jag kommer ihåg att använda dem) har dem som vanliga mönsterpapper... Har några såna block liggandes, så det är ju bra att de används alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)