fredag 11 november 2011

I'm alive...

I know it doesn't show these days.... I'm sooo tired and my mojo is hiding somewhere, please tell me if you see it! ;-) A blog without updating is no blog, right?!
I'll try to get myself together and do some scrapbooking this weekend! Im off for four days, that would do it I hope! :-) First some cleaning of the house today and maybe I find my mojo somewhere... ;-P

Tjohej på er! Jag vet att man inte kan tro att jag lever, men det gör jag faktiskt! ;-) Jag bara är så sjuuukt trött och orkar inte göra nåt annat än att sova på kvällarna när barnen somnat. Trist men sant! Är sugen på scrappa dock men vet inte riktigt hur jag ska mobilisera ork och inspiration... Men nu är jag ledig i fyra dagar, hoppas det ska göra susen! Nu behöver jag städa katastrofområdet till hus först, sen kanske det andra kommer per automatik?! Funderar på en sväng till julmarknaden på Ekenäs slott i eftermiddag. Har aldrig varit där men det låter mysigt! Och på söndag väntar shoppingmeckat Ullared!! Tjohoo!

Nää, dammsugaren väntar...

1 kommentar:

  1. Hoppas städningen gick bra :-) Kanske skulle ta och följa en skiss?! Jag brukar göra så när jag har en block, blir sällan nöjd med resultatet, men det får igång mig igen! Lycka till och hoppas på att snart se något av dina härligt färgglada alster! Stor kram, M

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)