lördag 31 december 2011

SMAJ v.48

Jodå, sent ska syndaren vakna... Eller vad säger man? Så här i slutet av året har jag insett att jag skött mig oerhört dåligt under hösten vad gäller Skrotbokens mini art journal. Jag var ju så stolt och nöjd över mig själv i början för att jag faktiskt gjorde dem, även om jag kom efter ibland... Nu hade jag helt plötsligt typ 20 veckor att ta igen. Fick ett ryck härom kvällen och nu har jag gjort ett gäng. Här kommer först ordet för v. 48, som var förändring.


Det här var mindre lätt att fota... Det vita är målat med crackle, men det syns ju inte alls...

Min journaling handlar om min önskan om att kunna förändra mitt matbeteende på ett varaktigt vis... Hoppas att jag kan uppnå någon slags förändring under det kommande året!

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)