torsdag 22 mars 2012

Mera fjäll...

Hej på er! Näst sista skidåkningsdagen är avklarad. Vädret var lite tråkigare idag, solen orkade inte riktigt bryta igenom. Igår däremot gassade den från en klarblå himmel! Vi lunchade på altanen och det var alldeles ljuvligt!
Idag efter skidskolan begav oss Stella och jag mot det obligatoriska badet. Mysigt men mycket folk...
Imorrn är det sista dagen! Fort har det gått, men det ska bli såå härligt att träffa mina killar på lördag! <3 Längtar efter dem även om det är mysigt att umgås med bara Stella. Och nästa år måste det väl vara lillemans tur att åka skidor?!
Saknar även mina pysselgrejor, det måste ju också vara ett gott tecken! :-)

Bjussar på en inte alltför smickrande, men ändå härlig bild på semesterfirare i viloläge...

1 kommentar:

  1. Det ser härligt ut! Så skulle jag kunna tänka mig att spendera en skidsemester... =)
    Jaha, nu när du längtar efter dina pysselsaker så får vi hoppas att vi får se massa fint när ni kommer hem. =)
    Kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)