lördag 26 maj 2012

Bajamajor och en luftballong...

Sitter på tåget hem från kungliga hufvudstaden... Maken och jag åkte upp igår för att kolla på Ozzy Osbourne. Man kan ju knappast ha mer tur med vädret, underbart skönt och solen stekte från en klarblå himmel hela dagen och långt in på kvällen.

Ozzy var i högform och stämningen mycket god! :-)
Sovit gott i sköna hotellsängen och ätit bra frukost imorse, härligt!
Hann med ett varv på stan också, gött med egentid. Nu längtar jag dock efter mina små gryn, som jag hinner träffa en sväng innan jag drar till bästa Åsa på tjejfest ikväll. Mer egentid alltså! ;-) Ska bli skoj även om jag känner mig lätt seg just nu...

Imorrn blir det firande av mamsen som fyllde år i veckan. Helgen går så fort, även fast den utökades med en dag denna veckan...

Bjuder på en bild på luftballongen som susade förbi högt över stadion igårkväll. Ser ni bajamajornas tak?! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)