söndag 10 mars 2013

God söndag

Hej på er! Orkar inte skriva på engelska idag... Söndag idag, shit va fort helgerna går!! Har inte gjort något särskilt i helgen. I går var jag och Stella och åkte skridskor på Isovalen, det var härligt men lite blåsigt och kallt.
Ville och Tobias jobbade lite. :-) Sen var T på ölmässa och V skjutsades till mormor. Jag och S skulle ha tjejmys med Mello och bunkrade med godsaker. Dock somnade hon i andra låten, så jag fick vackert kolla själv... Sen åkte vi till stan och hämtade pappan i nattens mörker.
Så idag har man varit lite seg, men vi fick sovmorgon när inte den morgonpiggaste familjemedlemmen var hemma... ;-P
Idag har vi varit och köpt födelsedagspresenter till honom, även handlat lite mat såklart. Och nu peppar jag som bäst för att ge mig ut på en löprunda. Känns liiite motigt idag då det är så rackarns kallt och blåsigt ute. Men jag SKA!!

Här är en liten canvas som jag gjorde häromdagen... Den sitter i hallen över vår fula golvvärmetemperaturväljarmanick... ;-)


Det är kul med tavlor! Det värsta är att det går åt så mycket gesso och modeling paste... Haha! Måste bunkra snart...
Nää, färdigpratat! Nu ska jag hoppa i brallorna innan jag hinner ångra mig!

1 kommentar:

  1. Vilken cool tavla!
    Och så duktig du är som ger dig ut och springer i kylan! Jag gick runt här hemma i över en timme och drog på att åka till affären. Och så åker jag bil dit... Ha, ha!
    Kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)